Brelo inngår samarbeid med analyseselskapet CPM

CPM er et analyseselskap som hjelper bedriftene å finne gode markedstiltak som skaffer flere kunder, styrker relasjonen til kundene, og bidrar til økt salg. CPM er en forkortelse for Customer Portfolio Management og er en ekspertbedrift innen analytisk markedsføring. Altså en god match med Brelo, vår kompetanse og produkter! 

Fjern markedsføring som ikke virker!

CPM sin misjon er å bistå sine kunder med å fjerne markedsføring som ikke virker.

Markedsføring skal føre til at bedriften får flere kunder, at kundene handler mer og at kundene fortsetter å være kunde. Markedstiltak som ikke kan dokumentere en eller flere av disse effektene, er bortkastede investeringer. CPM har kunnskap og verktøy som hjelper bedriften å finne ut hvilke markedstiltak som gir effekt og hvilke som ikke gir effekt.

Unik kompetanse og egenutviklede dataverktøy

CPM har utviklet spesielle verktøy som setter sammen og integrerer data fra ulike interne og eksterne datakilder til et helhetlig beslutningsgrunnlag. Typiske kilder for data er CRM, ERP (salgstall), webtrafikk (Adforms, Facebook, Google), surveys og bransjestatistikker. Data organiseres og tilrettelegges for analyse og produksjon av nøkkeltall.

Marketing analytics hjelper bedriften å identifisere hvilke tiltak og investeringer som skaper effekt på salg og merkevare slik at man kan investere mer i det som er lønnsomt og kutte ut det som ikke er lønnsomt. CPM analyserer blant annet effekt av reklame, kampanjepriser, merkevare, servicekvalitet med mer. Gjennom spesialistkompetanse innen de fleste analysemetoder, sikrer CPM verdifull innsikt og maksimal utnyttelse av tilgjengelige data hos sine kunder.

Samarbeid

CPM og Brelo vil gjensidig utnytte hverandres kompetanse, erfaring og produkter til beste for felles kunder. Blant annet vil Brelo sin kompetanse og applikasjoner for sisteleddesoppfølging ytterligere bidra med kvalitetsinformasjon i kampanje- og aktivitetssammenheng. Dette vil tilføre en unik tilleggsdimensjon med fokus også på gjennomføring av ulike kampanjetiltak. På denne måten vil CPM og Brelo i fellesskap kunne tallfeste verdi av ulike markedstiltak – og bidra til å fjerne markedsføring som ikke virker!

Ta kontakt i dag!

Om dette virker spennende, ta kontakt med CPM eller Brelo for mer informasjon eller en gjennomgang av hva vi kan bistå med!

Les mer om CPM her.

Legg inn en kommentar