Brelo – et moderne konsulentbyrå!

Bransjen for salg av salg- og markedsføringstjenester er tidvis forvirrende og “silobasert”. Med dette mener vi at ulike selskaper er spesialister på hvert sitt område, og overfokuserer kanskje betydningen av nettopp sitt fagområde. Svært få er gode til å se på tvers av ulike fagområder, og løse de oppgavene du som kunde er opptatt av!

Vi setter sammen ulike team av topp kvalifiserte rådgivere/konsulenter for å løse nettopp dine behov! I et slikt team benyttes fasilitatorer/prosjektledere som har bred faglig bakgrunn, og som evner å trekke på spesialister til de deler av oppdraget som krever dette.

Trenger du en konsulent eller bistand til et prosjekt?

Å være tilstede på nett er ikke lenger nok. Selv en nettside som er et par år gammel er allerede gammeldags. Beklager å si det! Ofte er det mulig å redesigne nettsider slik at de fungerer som moderne salgsmaskiner!

I den hektiske verden vi lever i, er det fort gjort å glemme at en godt organisert workshop – eller arbeidsverksted – kan bidra med nødvendig refleksjon for å skape den fremtiden du ønsker for din bedrift! La oss ta en grundig og utviklende arbeidsøkt så snart som mulig!

Ditt nettsted er ditt ansikt utad der dine besøkere vurderer hvordan de kan få løst et problem eller dekket et behov – gjerne lenge før et faktisk kjøp gjennomføres. Vi designer og utvikler ikke hjemmesider, vi lager salgsmaskiner som konverterer kunder gjennom hele kundereisen!

En merkevare er fundamentet for din markedsføring, det er uttrykket og merverdien av din forretning og driveren for din salgsvekst! I disse dager hvor digital markedsføring betyr store endringer i hvordan bedrifter markedsfører seg selv, er det lett å glemme fundamentet for markedsføring – din merkevare!

Et logodesign skal sikre en umiddelbar gjenkjenning, virke tillitskapende, vekke beundring, lojalitet og sørge for oppfattet merverdi. Din logo er derfor et helt sentralt element av din kommersielle merkevare. Det er ikke uten grunn at vi anbefaler deg å gjøre en skikkelig jobb med din logo og visuelle strategi.

Bruk av video blir stadig vanligere som en viktig del av markedsføringen, og det er det gode grunner til! Mediet gjør det mulig å knytte ditt budskap tett på dine potensielle kunder på en autentisk og personlig måte. Å få frem budskapet er effektivt og ofte enklere enn gjennom masse tekst.

Det vi kaller fristelser eller merverdiinnhold er innhold du tilbyr dine potensielle kunder som er “gratis”, omfattende, originalt og gjerne noe som skiller seg litt ut fra hva “alle de andre” tilbyr. I moderne markedsføring er dette sannsynligvis din beste kilde til nye leads og basis for dine markedsføringskampanjer.

I Brelo fokuserer vi på å hjelpe dine potensielle kunder gjennom trakten. Vi ser alle aktiviteter i sammenheng – både moderne “inbound” markedsføring og tradisjonelle utgående (salgs-)aktiviteter. La oss kalle dette for den totale markedstrakten der summen av ulike virkemidler og tiltak hjelper dine potensielle kunder til å bli faktiske og lønnsomme kunder for din bedrift!

Du bør se på blogging som et av dine viktigste og sterkeste virkemidler for salgsvekst! Så lenge “verden er snudd på hodet” i kjøpsprosessen – der dine kunder nå søker informasjon på nettet snarere enn å vente på din selger skal ta kontakt, er det viktig å nå frem med dine budskap.

Søkemotoroptimalisering kan være vanskelig å forstå og gjennomføre i en hektisk hverdag. Vi kan bistå deg og din bedrift i utarbeidelsen av en SEO strategi, et innledende oppsett og løpende bistand slik at du slipper å bekymre deg for dette.

Enhver bedrift bør være ekstremt opptatt av å finne og utvikle leads! Det er dine leads du utvikler til å bli kunder og gir deg den omsetningen du skal ha. Dersom dine leads ikke er kvalifisert vil du kunne kaste bort enormt med tid og ressurser for lite salg. Slik vi definerer det i Brelo, så har vi to typer leads: Markedskvalifiserte og Salgskvalifiserte leads. Kjenner du til forskjellen?

Informasjon om ditt eksisterende marked og kunder er GULL VERD! Å vite hvilke kundesegmenter du har størst lønnsomhet eller hvor du har potensial, er kunnskap som er nødvendig for videre salgsvekst. Det overrasker oss ofte at standardrapporter er det eneste grunnlaget for vurdering av ditt eksisterende marked. Gå litt dypere og finn den innsikten du trenger!

De fleste bedrifter er ikke klar over hvor mye det er å hente på å optimalisere salgsprosessen. Det er ofte litt sånn “never change a winning team”-holdning til både salgsledelsen, teamet og ikke minst metodene man benytter. Det har jo alltid fungert før, så hvorfor gjøre endringer nå? Vel – vi snakker om muligheten til salgsvekst!

I Brelo fokuserer vi på å hjelpe dine potensielle kunder gjennom trakten. Vi ser alle aktiviteter i sammenheng – både moderne “inbound” markedsføring og tradisjonelle utgående (salgs-)aktiviteter. La oss kalle dette for den totale markedstrakten der summen av ulike virkemidler og tiltak hjelper dine potensielle kunder til å bli faktiske og lønnsomme kunder for din bedrift!

Mobilapplikasjoner er en fristende teknologi og kan åpne ny markedskanaler. En smart app vil kunne bidra til et bedre tilbud for din kunde, løse kompliserte problemer, forbedre kommunikasjonen med din bedrift, øke merverdien av dine produkter/tjenester og forsterke din merkevare.

Mobilapplikasjoner er en fristende teknologi og kan åpne ny markedskanaler. En smart app vil kunne bidra til et bedre tilbud for din kunde, løse kompliserte problemer, forbedre kommunikasjonen med din bedrift, øke merverdien av dine produkter/tjenester og forsterke din merkevare.

Å være tilstede på nett er ikke lenger nok. Selv en nettside som er et par år gammel er allerede gammeldags. Beklager å si det! Ofte er det mulig å redesigne nettsider slik at de fungerer som moderne salgsmaskiner!

Ditt nettsted er ditt ansikt utad der dine besøkere vurderer hvordan de kan få løst et problem eller dekket et behov – gjerne lenge før et faktisk kjøp gjennomføres. Vi designer og utvikler ikke hjemmesider, vi lager salgsmaskiner som konverterer kunder gjennom hele kundereisen!